V Miniakademii zjistíš, co vlastně chceš dělat, pro koho a jestli to má šanci vydělat. Kurz je pro tebe pokud máš chuť začít podnikat, ale ještě tápeš – buď v tom, s čím a kde začít, nebo jestli tvůj nápad vůbec dává smysl a může vydělávat. Ke každé lekci si vyhraď i času na zkoušení, tvoření nebo tvůj výzkum. Na konci Miniakademie dostaneš certifikát.
Struktura Miniakademie
Od nápadu k prvnímu konceptu (Pavlína Louženská)
Úterý 2. 9. 2025 18:00–20:30
- Co když nemáš žádný nápad?
- Jak na nápady, které tě fakt baví
- Ověřování – jak poznat, jestli má tvůj nápad šanci
Dokáže tvůj nápad obstát na trhu? (Petra Saktor)
Úterý 9. 9. 2025 18:00–20:30
- Kdo je tvůj zákazník? A co opravdu chce?
- Jak zjistit, co už na trhu je a čím se lišíš
- Jak si ujasnit, čím je tvůj nápad jedinečný
Dáváš nápadu konkrétní podobu (Petra Saktor)
Úterý 16. 9. 2025 18:00–20:30
- Produkt, cena, místo, jak o sobě dát vědět
- Jak přemýšlet o značce, i když nejsi markeťák
Byznys a prototyp (Pavlína Louženská)
Úterý 23. 9. 2025 18:00–20:30
- Jak rychle otestovat, jestli to bude fungovat
- Základy byznysové strategie
- Jak o svém nápadu mluvit – třeba před investorem
Tahle Miniakademie je pro tebe, pokud:
- Chceš rozjet vlastní podnikání, ale ještě nemáš úplně jasno v tom, jak na to.
- Podnikáš, ale cítíš, že potřebuješ svůj byznys uchopit strategicky a dát mu pevnější základy.
- Chceš mít jasno ve své cílovce, hodnotové nabídce a byznys modelu a nechceš ztrácet čas metodou pokus omyl.
- Jsi marketér/ka a snažíš se pochopit, jak strategie souvisí s byznysem firmy.
Co získáš?
- Vytvoříš si svůj Business Model Canvas – místo dlouhých podnikatelských plánů máš přehled svého podnikání na jedné stránce. Odpovíš si na otázky: Co musíš dělat, aby tvůj model fungoval? Jakou hodnotu zákazníkovi přinášíš?
- Vyzkoušíš si Value Proposition Canvas, to je nástroj, který pomáhá vyladit produkt nebo službu tak, aby přesně odpovídala potřebám konkrétního zákazníka. Používá se často spolu s Business Model Canvasem, ale jde více do hloubky jedné konkrétní části – hodnotové nabídky (Value Proposition) a zákaznického segmentu.
- Získáš základy budování značky, naceňování, budování produktu.
- Projdeš si experience map, která ti pomůže vidět byznys očima zákazníka.
- Case studies českých i zahraničních značek.
Díky webináři:
- Pochopíš, co přesně tvoji zákazníci chtějí – a jak jim to nabídnout tak, aby z toho měli skutečnou hodnotu.
- Odneseš si přehledný, srozumitelný model svého byznysu na jedné stránce – ujasníš si, co děláš, pro koho, proč a jak na tom vyděláváš.
- Naučíš se dívat na svůj byznys očima zákazníka a hledat místa, kde můžeš zážitek zlepšit.
Proč se přihlásit?
- Díky Miniakademii získáš základy, o které se budeš moct opřít při rozjezdu tvého podnikání.
- Na konci Miniakademie dostaneš certifikát.
Co si na školení přichystat?
Čas a pozornost. Je to velmi interaktivní workshop: nedá se jenom odsedět. Budeš pracovat ve skupinách, seznámíš se tak s ostatními a získáš nový pohled na svůj byznys.
Bude záznam?
Ano, záznam ze všech webinářů ti pošleme do e-mailu do 24 hodin a můžeš se k němu mohu kdykoliv vrátit. Doporučujeme být ale na školení živě, aby ses mohl/a ptát lektora na otázky. Školení probíhá online, takže se můžeš připojit odkudkoliv.
Finance by neměly být překážkou ke vzdělávání
Pokud jsi máma samoživitelka, na mateřské nebo rodičovské, studentka, je ti 50+ nebo procházíš těžkou životní situaci, můžeš požádat o stipendium. Rády tě podpoříme – na Miniakademie poskytujeme 30% slevu.
Vyplnit žádost o stipendium