Daruj posun v podnikání. Vyber voucher na vzdělávání.

Obchodní podmínky #HolkyzByznysu

#HolkyzByznysu s.r.o., IČO 21135983, se sídlem Nekvasilova 572/19, Karlín, 186 00 Praha 8

Pokud si u nás koupíš naše produkty a služby, budou se naše vztahy řídit těmito podmínkami, pokud se spolu individuálně nedomluvíme jinak.

Naše kontaktní údaje jsou:
E-mail: ahoj@holkyzbyznysu.cz
Tel. č.: +420 776 006 906 ‬

 

I. JAK KOUPIT PRODUKT NEBO SLUŽBU

  1. Pokud u nás nenakupuješ v rámci svého podnikání, jsi v roli spotřebitele. Naše právní předpisy ti dávají některá zvláštní práva. O nich si přečteš dál.
  2. Seznam se také se zásadami zpracování osobních údajů. Všechny informace, které nám uvedeš, jsou důvěrné a budeme s nimi tak i zacházet. 
  3. Na našem webu najdeš informaci o produktu nebo službě, včetně ceny. Ta obsahuje i DPH a další poplatky.
  4. Produkt si můžeš objednat:
  • pomocí nákupního formuláře na našem webu (akce)
  • zasláním přihlášky (mentoring, akademie)
  • e-mailem (jobs)
  1. Před odesláním objednávky si můžeš své údaje zkontrolovat a změnit. 

Že k nám tvá objednávka dorazila ti potvrdíme e-mailem.

  1. Náklady na komunikaci si hradíš sama/sám. Nijak se ale neliší od obvyklých tarifů a cen.
  2. Smlouvu s námi budeš mít uzavřenou, až ti objednávku a volné místo potvrdíme. Zároveň s potvrzením ti vystavíme a pošleme fakturu.
  3. Fakturu posíláme online na tvůj e-mail.
  4. Pokud fakturu neuhradíš ve splatnosti, můžeme od naší smlouvy odstoupit. Stejně tak, prosíme, měj na paměti, že pokud je faktura po splatnosti, negarantujeme ti (z kapacitních důvodů) místo.
  5. Cenu můžeš platit 
  • prostřednictvím bankovního převodu na účet 201906116/5500.
  • akce jde platit také kartou online
  1. Jsme plátci DPH.

II. MENTORING

  1. Pokud sis objednal/a program mentoring, pošleme ti potvrzení o zařazení do programu a zálohovou fakturu. Po její úhradě tě spojíme s tvou mentorkou. Další domluvu na konkrétních časech konzultací už necháme na vás dvou. 
  2. Program jde čerpat 5 měsíců od propojení mentorky a mentee. Poté nevyčerpané konzultace propadají, pokud se svou mentorkou nedomluvíš jinak.

III. ŠKOLÍCÍ AKCE

  1. Pokud si u nás objednáváš účast na školení, webináři, workshopu nebo konferenci („akce“), jsou přihlášky vázané na jméno. 
  2. Pokud se akce nemůžeš zúčastnit, napiš nám na e-mail eventy@holkyzbyznysu.cz nebo zavolej na číslo ‭+420 734 575 195‬.
  3. Storno poplatky za zrušení účasti jsou následující:
    1. do 15 dnů (včetně) před akcí ti vrátíme 100 % ceny;
    2. nejdéle do 8 dnů (včetně) před akcí ti vrátíme 50 % ceny;
    3. méně než 7 dní před akcí cenu nevracíme, ale určitě nás kontaktuj. Zkusíme to s tebou vyřešit individuálně, například místem v dalším termínu.
  4. V případě zrušení účasti ti vrátíme cenu sníženou o příslušný storno poplatek do 14 kalendářních dní od potvrzení, že jsme přijaly informaci o zrušení. Nezapomeň nám napsat také číslu účtu, na který ti máme částku poslat.
  5. Ve výjimečných případech můžeme změnit termín nebo místo konání. Pokud k tomu dojde, kontaktujeme tě na zadaný e-mail. Pokud ti nové místo nebo termín nebude vyhovovat, vrátíme ti zaplacenou cenu anebo si můžeš vybrat jiný termín, pokud na něm bude volné místo.
  6. V případě událostí, které brání konání akce offline (například nemoc, epidemie, jiná tzv. vyšší moc), můžeme akci realizovat v online formátu. V takovém případě se cena ani podmínky účasti a spolupráce nemění. Tato změna není považovaná za změnu místa konání akce.

 

IV. AKADEMIE

  1. I účast v akademii je vázaná na jméno.
  2. Po individuální domluvě tě můžeme nechat cenu uhradit po splátkách. Napiš nám.
  3. Pokud se rozhodneš svou účast v akademii zrušit, napiš nám na e-mail akademie@holkyzbyznysu.cz nebo zavolej na číslo +420 776 006 906.
  4. Storno poplatky za zrušení účasti na akademii jsou následující:
    1. do 15 dnů (včetně) před zahájením akademie ti vrátíme 100 % ceny;
    2. nejdéle do 8 dnů (včetně) před zahájením akademie ti vrátíme 50 % ceny;
    3. méně než 7 dní před zahájením akademie cenu nevracíme, ale určitě nás kontaktuj. Zkusíme to s tebou vyřešit individuálně.
  5. V případě zrušení účasti ti vrátíme cenu akademie sníženou o příslušný storno poplatek do 14 kalendářních dní od potvrzení, že jsme přijaly informaci o zrušení. Nezapomeň nám napsat také číslu účtu, na který ti máme částku poslat.
  6. Informace, které se v akademii dozvíš a které se týkají klientů nebo třetích stran, jsou určené jen tobě. Zavazuješ se ohledně nich dodržovat mlčenlivost.

 

VI. AUTORSKÁ A OSOBNOSTNÍ PRÁVA

  1. Materiály, které od nás obdržíš, smíš použít pro vlastní rozvojové účely. Poprosíme tě ale o pochopení, že se jedná o autorská díla, která jsou určena pouze tobě. Proto je dál nešiř, abychom nemuseli řešit porušování autorských práv.
  1. Akce se z důvodu ochrany osobnosti nesmí nahrávat nebo jinak zachytit bez našeho výslovného souhlasu, a to ani pro osobní užití.
  2. Na akcích můžeme fotit pro promo na sociálních sítích a našem webu. Pokud na akci nechceš být zachycen/a, napiš nám nebo kontaktuj na místě organizátora nebo fotografa. Více informací o fotografování najdeš na našem webu v zásadách zpracování osobních údajů.

 

VII. JAK REKLAMOVAT VADY

  1. Pokud by cokoliv nebylo v pořádku, kontaktuj nás na ahoj@holkyzbyznysu.cz nebo nám pošli dopis na adresu našeho sídla, mrkneme se na to.
  2. V reklamaci nám uveď, kdo jsi, jaký produkt a proč reklamuješ a jak si přeješ, abychom reklamaci vyřídily. 
  3. Na tvůj e-mail ti zašleme písemné potvrzení (reklamační protokol), který slouží jako doklad při vypořádání reklamace. V reklamačním protokolu najdeš: kdy jsi produkt nebo službu reklamoval(a), jakou vadu jsi nám uvedla a jaký způsob vyřízení reklamace si přeješ. 
  4. Pokud vadu půjde odstranit, můžeš chtít nápravu (doplnění) nebo přiměřenou slevu. Pokud vada nepůjde odstranit, můžeš žádat přiměřenou slevu nebo od smlouvy s námi odstoupit, pokud to není k povaze věci neúměrné. 
  5. O tvé reklamaci rozhodneme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů. Pokud tuto lhůtu nedodržíme, máš právo požadovat přiměřenou slevu z produktu nebo od smlouvy s námi odstoupit.
  6. Pokud jsi spotřebitel, máš právo po nás chtít úhradu nákladů, které jsi při oprávněné reklamaci účelně vynaložil(a). O proplacení nás požádej co nejdříve, nejpozději do 1 měsíce od konce lhůty pro uplatnění reklamace, jinak toto tvé právo zaniká.
  7. Prosíme, měj na paměti, že naše produkty a služby nejde reklamovat z důvodu, že nesplnily tvá subjektivní očekávání.

 

VIII. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

  1. Pokud jsi spotřebitelem, máš obecně právo odstoupit od smlouvy uzavřené prostřednictvím internetu do 14 dnů od uzavření smlouvy. 
  2. Tohle právo ale neplatí u využití volného času, pokud službu poskytujeme v určeném termínu (například termín konference apod.).
  3. Také toto právo neplatí u služeb a také digitálního obsahu, pokud tyto služby byly poskytnuty s tvým výslovným souhlasem ještě před uplynutím lhůty k odstoupení. 

Proto PROSÍME POZOR: Uzavřením těchto obchodních podmínek souhlasíš s tím, že ti produkt nebo službu poskytneme v domluveném termínu, který ale může být dříve, než za 14 dní od uzavření smlouvy. Tím ale ztrácíš možnost od smlouvy odstoupit.

 

IX. ZÁVĚREM

  1. Podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, pokud jsi spotřebitel, máš právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu plynoucího ze smlouvy. V takovém případě se můžeš obrátit na Českou obchodní inspekci, (Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz). Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje na tvůj návrh, a to v případě, že se spor nepodařilo s námi vyřešit přímo. Návrh můžeš podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jsi u nás poprvé uplatnil(a) své právo, které je předmětem sporu. Máš právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.
  2. Naše vztahy se řídí českým právem. 
  3. Všechna práva k našim webovým stránkám, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží nám. Obsah, prosíme, nekopíruj, neupravuj nebo jinak nepoužívej bez našeho souhlasu. 
  4. Znění obchodních podmínek můžeme měnit nebo doplňovat. 
  5. Kdykoliv nás v případě dotazů k těmto obchodním podmínkám můžeš kontaktovat na ahoj@holkyzbyznysu.cz

 

V Praze, dne 13. 2. 2024

Podmínky Stipendijního programu #HolkyzByznysu

Jsme #HolkyzByznysu s.r.o., dále také jako “vzdělavatel”.

Čl. 1

  1. Stipendia mohou být poskytovány fyzickým osobám, které splňují pravidla stipendijního řízení.
  2. Tato pravidla se nevztahují na případy, kdy #HolkyzByznysu rozhodnou o poskytnutí příspěvku mimo stipendijní řízení.

Čl. 2 Podání žádosti o stipendium

  1. #HolkyzByznysu poskytnou stipendium na základě podané žádosti o stipendium. Stipendium lze poskytnout na studium v rámci akademie a je poskytováno formou slevy z ceny akademie.
  2. O stipendium lze požádat prostřednictvím webového přihlašovacího formuláře konkrétní akademie, o jejíž studium má žadatel zájem (dále jen “žádost”).
  3. Nedílnou součástí žádosti je nahrané video, ve kterém žadatel uvede důvody, proč se domnívá, že by mu mělo být stipendium poskytnuto a jak může pomoci v kariéře. V žádosti je třeba také uvést výši požadovaného stipendia.
  4. Žádosti jsou přijímány od spuštění možnosti přihlášení do vybrané akademie, žádost však musí být podána nejpozději 1 měsíc před začátkem akademie, pokud není dáno jinak.
  5. Žádosti zaslané po termínu uzávěrky nebudou do stipendijního řízení zařazeny.
  6. Žádosti, které splňují formální a věcné požadavky pravidel stipendijního programu, stipendijní výzvy a další požadavky stanovené a zveřejněné ze strany #HolkyzByznysu (pokud takové budou), jsou postoupeny k dalšímu hodnocení.
  7. Neúplné žádosti a žádosti neodpovídající vizím a cílům #HolkyzByznysu jsou z dalšího hodnocení vyřazeny.
  8. Podmínky jednotlivých vyhlášených stipendijních řízení mohou být #HolkyzByznysu jednostranně měněny, či doplňovány. Tyto změny však vždy budou provedeny změnou těchto pravidel, případně oznámeny jednotlivým žadatelům prostřednictvím jejich e-mailové adresy.
  9. Platba za akademii je v případě, že žadatel zažádá o stipendium, splatná až po posouzení žádosti. V případě nepřidělení stipendia nastává splatnost celé částky 7 dní po rozhodnutí o nepřidělení stipendia, v případě přidělení stipendia se splatnost řídí uzavřenou smlouvou o stipendiu.

Čl. 3 Posouzení žádosti

  1. O poskytnutí stipendia a o jeho výši rozhoduje vzdělavatel na základě posouzení žádosti žadatele. Vzdělavatel je oprávněn, na základě vlastního uvážení, snížit příspěvek oproti požadované částce.
  2. Vzdělavatel je oprávněn vyžádat si po celou dobu posuzování žádosti další podklady potřebné pro posouzení oprávněnosti žádosti o stipendium.
  3. Vzdělavatel předběžně posoudí splnění kritérií stipendijního řízení a předschválí udělení stipendium žadateli. Kritéria pro přidělení stipendia jsou uvedena v přihlašovacím formuláři dané akademie.
  4. Na poskytnutí stipendia není právní nárok, stipendium je tedy nenárokové a jeho přidělení závisí výlučně na posouzení vzdělavatele. Proti rozhodnutí vzdělavatele o poskytnutí stipendia se nelze odvolat.
  5. O výsledku posouzení žádosti vzdělavatelem je žadatel informován prostřednictvím e-mailové adresy. Vzdělavatel není povinen své rozhodnutí žadateli odůvodnit.
  6. Podklady poskytnuté žadatelem spolu s podáním žádosti o stipendium vzdělavatel žadateli nevrací.

Čl. 4 Smlouva o poskytnutí stipendia

  1. Vzdělavatel uzavírá s příjemcem stipendia smlouvu o poskytnutí stipendia.Stipendium je žadateli poskytnuto až po uzavření smlouvy.
  2. Smlouva o poskytnutí stipendia je navržena vzdělavatelem a obsahuje zejména:
    1. výši přiděleného stipendia,
    2. účel, na který bylo stipendium přiděleno,
    3. způsob a formu čerpání stipendia.
  3. Žadatel návrh smlouvy o poskytnut stipendia podepíše ve lhůtě stanovené vzdělavatelem. Pokud tak neučiní, pozbývá rozhodnutí o přidělení stipendia platnosti a vzdělavatel může použít stipendium jiným způsobem.

Čl. 5 Závěrečná ustanovení

  1.  Vzdělavatel nehradí žadatelům a osobám s nimi spojenými žádné náklady a výdaje související s stipendijním řízením či jednáním o uzavření smlouvy o stipendium.
  2. Pravidla obsažená v pravidlech stipendijního programu, stipendijní výzvě či jakémkoli jiném dokumentu souvisejícím se stipendijním řízením nepředstavují závazek vzdělavatele vůči žadatelům ani jakékoli jiné osobě podle zmíněných pravidel postupovat. Vzdělavatel je oprávněn tyto dokumenty kdykoliv jednostranně změnit.
  3. Vzdělavatel má právo kdykoli zrušit jakékoli stipendijní řízení nebo rozhodnout o tom, že nebude přidělen žádné stipendium, nebo zčásti nebo zcela odmítnout poskytnutí přiznaného stipendia, a to i v případech, kdy již došlo k vyhlášení výsledků stipendijního řízení.
  4. Na přiznání stipendia není právní nárok; právní nárok na stipendium může vzniknout nejdříve až uzavřením Smlouvy o poskytnutí stipendia a splněním podmínek pro poskytnutí stipendia sjednaných v takové smlouvě.