Michel Struhárová
Content marketérka na volné noze. Už více než 13 let pomáhá malým i velkým značkám a projektům uchopit obsah tak, aby dával smysl. Ví, že za každým dobrým textem stojí ještě lepší otázky a odvaha vyškrtnout všechno, co v něm nemá co dělat.
Michel si s obsahovým marketingem tyká už 13 let. Je přesvědčená, že všechno v životě se děje z nějakého důvodu. Proto se na vysoké škole náhodou dostala ke copywritingu, později se náhodou dozvěděla o studijním programu a odjela na dva roky do Indonésie. Právě tam začala naplno pracovat na volné noze na obsahových projektech malých i větších značek. Zvědavost, proč některé věci fungují tak a ne jinak, ji zavedla ke strategii obsahu a nakonec získala přesah i do SEO a affiliate marketingu. Říká o sobě, že je běžkyně na dlouhé tratě, jak ve sportu, tak v práci. Když je ale potřeba zasprintovat za tým, umí se do toho pořádně obout.