Petra Doubková
Mentorka aktuálně obsazena
Zakladatelka a CEO EcoHaus.cz, firmy známé ekologickými pracími papírky, více než 50 produktů ze segmentu drogerie celkem. Buduje vlastní výrobu a zázemí pro inovace, vede 30členný tým a firmu částečně řídí z Floridy. Aktuálně zahajuje akademickou cestu, včetně stáže na Harvardu, Wyss Institute, zaměřenou na výzkum a vývoj udržitelných řešení pro detergenty.
Petra Doubková je zakladatelka a CEO firmy EcoHaus.cz, kterou začala budovat už během vysoké školy. Věří, že když nejsou peníze, musí přijít na řadu mozek, nápady, strategie a empatie. Její značka ekologických pracích papírků si získala důvěru více než 100 000 zákazníků. Dnes vede 30členný tým na dálku, firmu částečně řídí z Floridy a zároveň si vědomě tvoří prostor pro vztahy, osobní růst a péči o sebe.
Aktuálně buduje vlastní výrobu a zázemí pro inovace, protože chce mít celý proces – od vývoje až po výrobu – pod kontrolou a posunout značku i celý eko segment na vyšší úroveň. Zahajuje také akademickou cestu zaměřenou na vývoj a výzkum, včetně stáže na Harvardově Wyss Institute, který se specializuje na mikroenkapsulaci, biotechnologie a environmentální řešení budoucnosti, včetně nanotechnologií v textilu.
Jako mentorka propojuje strategické myšlení s intuicí, hlubokým nasloucháním a skutečným zájmem o druhé. Dlouhodobě provázela víc než 5 mentees s důrazem na výsledky, ale i respekt k jejich vlastní cestě. Petra věří, že podnikání má být nejen ziskové, ale i smysluplné – a že i bez investorů lze vybudovat silnou značku, pokud umíš pracovat s komunitou, komunikací a svými talenty.
Petra je podle Human Designu projektorka s profilem 1/3, což jí umožňuje rychle chápat složité systémy, vidět, co jiní přehlížejí, a navrhovat efektivní strategie s důrazem na autenticitu a hluboké poznání. Jejími nejsilnějšími stránkami podle Gallup testu jsou: Achiever, Relator, Strategic, Learner, Intellection, Adaptability, Ideation, Arranger, Input a Competition.
Díky těmto talentům dokáže:
- Vytvářet dlouhodobé strategie a systémy, které fungují i bez její každodenní přítomnosti,
- Budovat smysluplné vztahy a komunitu,
- Přicházet s novými nápady a řešeními,
- A zároveň je umí dotahovat do konkrétních výsledků.