Simona Lišková

Simona Lišková

Chief Client Officer Ogilvy Czech s více jak 25 lety zkušeností v oblasti marketingu a budování značek. Podílela se na budování značek jako je Vodafone, Danone Nutricia ELN, Air Bank, Home Credit, ČEZ, Kofola, L’Oréal, ČMSS, Nadace Leontinka, Nestlé, IKEA nebo i O2.
Budování značky
Kariérní postup
Leadership
Marketingová strategie
PR
Zvýšit sebevědomí
Má více než 25 let mezinárodních zkušeností v oblasti strategického marketingu, budování značek, digitální transformace a řízení zákaznické zkušenosti. Nyní působí jako Chief Client Officer Ogilvy Czech, kde vede klientské týmy a posiluje propojení mezi agenturou a klienty s cílem dosahovat vyšší efektivity, lepších výsledků a nových obchodních příležitostí. Paralelně rozvíjí vlastní poradenskou praxi zaměřenou na mentoring a koučink vrcholových manažerů, transformační leadership, rozvoj autentického sebevědomí a strategické řízení růstu. Během kariéry zastávala vrcholové manažerské role v předních globálních firmách. Jako CMO Vodafone řídila marketingovou strategii, inovace, digitální transformaci a zákaznickou spokojenost. V Danone Nutricia ELN působila jako členka představenstva pro několik trhů a vedla marketing a projekty digitální inovace. Významnou část profesní dráhy spojila s Ogilvy, kde spolupracovala s klienty jako Air Bank, Home Credit, ČEZ, Kofola, L’Oréal, ČMSS, Nadace Leontinka či Nestlé. V minulosti působila také v O2 Czech Republic, kde byla odpovědná za strategii značky a marketingovou komunikaci, a patřila mezi první marketingové manažery IKEA v Česku a na Slovensku. Simona je držitelkou ocenění Marketer of the Year a její práce je opakovaně oceňována za kombinaci strategické vize, kreativity a měřitelných obchodních výsledků. Aktivně se věnuje mentoringu a rozvoji leadershipu, je mentorkou v programech Equilibrium Britské obchodní komory, My Odyssey a nyní nově #HolekZByznysu. Je členkou vlivové sítě Inspire & Impact Network, kde podporuje rovné příležitosti, diverzitu a zastoupení žen v top managementu. Simona věří v sílu značek, které mají jasnou vizi, odvahu měnit věci k lepšímu a schopnost obstát na lokální i globální úrovni.