Pro koho je webinář vhodný?
- Chybí ti struktura a praxe při sběru dat o skutečných potřebách tvých zákazníků.
- Jsi na startu podnikání, máš hrubý nápad nebo počáteční návrh svého projektu.
- Chceš se dozvědět, jak ověřit životaschopnost svého produktu nebo byznysu.
Co se na webináři dozvím?
- Základy UX výzkumu – proč a kdy dělat analýzu potřeb.
- Jak prakticky na sběr dat – především hloubkový rozhovor, uživatelské testování a co dál.
- Praktická zadání – práci s reálným případem klienta (nebo svým byznysem), krok za krokem.
- Uděláš si jasno v tom, co jsi zjistila, a co z toho vyplývá pro tvoje podnikání
- Akční plán a další kroky – jak výsledky výzkumu aplikovat do byznysu.
Co ti školení dá a/nebo v čem se zlepšíš?
- Naučíš se volit správné metody a oslovovat správné lidi do výzkumu – ať už děláš v B2C, nebo v B2B.
- Získáš jasný postup pro přípravu, realizaci i vyhodnocení výzkumu.
- Přestaneš tápat v tom, co přesně chceš od zákazníků vědět, a ušetříš si tak čas i náklady.
- Po webináři budeš mít v ruce konkrétní akční kroky, abys mohla svůj byznys dál rozvíjet na datech, ne pocitech.
Co si potřebuješ na hodinu připravit?
- Papír a tužku nebo online poznámkový blok na rychlé zápisky.
- Krátký popis tvého podnikatelského nápadu – aby cvičení na reálných příkladech bylo co nejpřínosnější.
- Pokud už máš připravené nějaké hypotézy, které chceš do výzkumu použít, budeš mít výhodu.
- Pokud zatím hypotézu nemáš, tak to nevadí, spolu si ukážeme, jak na to.
Bude z webináře záznam?
Školení probíhá online, takže se můžeš připojit odkudkoliv – z kanceláře, domova nebo klidně z kavárny nebo pláže. Během školení se můžeš ptát lektora na otázky k tématu, co tě zajímá a nebo zrovna řešíš v byznyse a potřebuješ poradit. Pokud ti do toho něco vleze nebo si chceš některé části poslechnout znovu – můžeš, protože do 24 hodin po skončení školení ti pošleme záznam, ke kterému se můžeš kdykoliv vrátit.
Věříme, že finance by neměly být překážkou ke vzdělávání. Pro ty, kteří potřebují podpořit, máme stipendium. Napiš nám.