Buď první, kdo se dozví o novém termínu
Tenhle webinář zatím nemá vypsaný nový termín, ale chystáme ho.
Chceš se o něm dozvědět mezi prvními? Přidej se na waiting list.
Tento webinář je pro tebe, pokud:
- Chybí ti struktura a praxe při sběru dat o skutečných potřebách tvých zákazníků.
- Jsi na startu podnikání, máš hrubý nápad nebo počáteční návrh svého projektu.
- Chceš se dozvědět, jak ověřit životaschopnost svého produktu nebo byznysu.
Co se na webináři dozvím?
- Základy UX výzkumu – proč a kdy dělat analýzu potřeb.
- Jak prakticky na sběr dat – především hloubkový rozhovor, uživatelské testování a co dál.
- Praktická zadání – práci s reálným případem klienta (nebo svým byznysem), krok za krokem.
- Uděláš si jasno v tom, co jsi zjistila, a co z toho vyplývá pro tvoje podnikání
- Akční plán a další kroky – jak výsledky výzkumu aplikovat do byznysu.
Co ti školení dá a/nebo v čem se zlepšíš?
- Naučíš se volit správné metody a oslovovat správné lidi do výzkumu – ať už děláš v B2C, nebo v B2B.
- Získáš jasný postup pro přípravu, realizaci i vyhodnocení výzkumu.
- Přestaneš tápat v tom, co přesně chceš od zákazníků vědět, a ušetříš si tak čas i náklady.
- Po webináři budeš mít v ruce konkrétní akční kroky, abys mohla svůj byznys dál rozvíjet na datech, ne pocitech.
Co si potřebuješ na hodinu připravit?
- Papír a tužku nebo online poznámkový blok na rychlé zápisky.
- Krátký popis tvého podnikatelského nápadu – aby cvičení na reálných příkladech bylo co nejpřínosnější.
- Pokud už máš připravené nějaké hypotézy, které chceš do výzkumu použít, budeš mít výhodu.
- Pokud zatím hypotézu nemáš, tak to nevadí, spolu si ukážeme, jak na to.
Bude z webináře záznam?
Ano, záznam ti pošleme do e-mailu do 24 hodin po skončení webináře a můžeš se k němu mohu kdykoliv vrátit. Doporučujeme být ale na školení živě, aby ses mohl/a ptát lektora na otázky. Školení probíhá online, takže se můžeš připojit odkudkoliv.